18 de juny 2007

Simples anotacions de diumenge

Per trencar una mica el blanc, ara que puc, havia decidit prendre'm un dia de total tranquilitat, sota el solet, bikini nou i molta, moltíssima calma...
Quan vaig tornar a casa, pràcticament igual de blanca com havia marxat, mon pare ja s'estirava dels cabells perquè veia que el Barça es quedava, com tots imaginavem, sense lliga. Ell tot mosca i jo mirant-me el Laporta i preguntant-me si anava tenyit. És que aquest negre capilar que porta sembla molt intens per ser natural...i en Puyol, és veu un noi la mar de maco, però no li deu fer nosa aquest serrell tan llarg?...


Els d'antena 3 deuen estar contents, amb aquells somriures sorneguers. En realitat, el Xavi tenia raó, la lliga ja l'haviem perdut nosaltres feia temps, per fer el ruc. Vaig treure el cap per pegar un crit a uns xiquets (o no tan petits) que tiraven petards des de la finestra!!! que no hi toquen o què?! En fi...jo sense sol i sense lliga, però contenta, perquè havien començat les meves mini vacances i per fi, ara tindria temps de llegir l'ultim del Paul Auster, abandonat al prestatge des de Sant Jordi...

1 comentari:

onix ha dit...

podria jurar que va tenyit el vaig tenir davant meu en un enterrament o sigui que el vaig ben repassar tens bon ull ;)